fredag 21 juni 2013

Why Are (You Wearing That Stupid Man-suit?)

Kom på att jag fortfarande inte lagt upp länken till vår nya hemsida här. Någon fåntratt på nätet försökte lura i mig att det tänkte "använda" domänen whyare.com (as if) och att "Vad du anser vara ett känsligt pris kan mycket väl vara på tok för lågt för oss".

Jag svarade att jag synat deras bluff, eftersom vi är typ de enda i hela världen som skulle vara intresserade av ett domännamn som saknar:

* Substantiv
* Verb
* Adjektiv
* Adverb
* Egennamn
* Preposition
* NÅGON som helst information
* En begriplig fråga
De svarade aldrig på det mailet och mer än ett år senare har ingenting hänt på whyare.com men vår svenska domän lever och frodas.

Det är alltså den här sidan som gäller:
www.whyare.se <--- APAFET hemsida, du kommer ba' smälla av ba'


(Det är alltså mitt band, ifall något missat det. Vi kör "erotisk dödsfunk", eller "någon blanding av grunge och jazz" om man nu prompt måste sätta in allting i fack)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar